ضخامت سنج های رنگ و لعاب شرکت CEM

ضخامت سنج های رنگ و لعاب شرکت CEM

ضخامت سنج های رنگ و لعاب شرکت CEM

CEM، تاسیس در سال 1991، یک شرکت فناوری پیشرفته است که در زمینه تحقیق و توسعه، تولید و بازاریابی از ابزارهای مختلف اندازه گیری حرفه ای، از جمله تصویرگر حرارتی، دماسنج مادون قرمز، دماسنج بدن، مولتی متر دیجیتال، گیره متر، تست کننده عایق، تستر الکتریکی، تستر ضخامت پوشش بسکتبال تصویری، لیزر فاصله متر، ثبت کننده، دما و رطوبت سنج، رطوبت سنج، متر نور، متر سطح صدا، انمومتر، آشکارساز گاز، شمارشگر ذرات، مولتی متر دیجیتال خودرو و تستر و غیره

پایگاه تولیدی CEM در شنزن چین با بیش از 1000 کارمند، 13 کارخانه تولید، 32 خط تولید و تجهیزات پیشرفته تولید برای تأمین سفارشات به موقع و دو تیم تحقیق و توسعه در شنژن و شانگهای برای ارائه سرویس OEM / ODM برای مشتریان، ایجاد یک محیط خوب برای توسعه قوی و فضای پیشرفته وسیع. مدیریت و مقررات شرکت به شدت از استانداردهای ISO9001 پیروی می کند و محصولات با استانداردهای گواهینامه بین المللی CE، UL، ROHS مطابقت کامل دارند.
توانایی تحقیق و توسعه قوی شتاب دهنده برای توسعه سازمانی است. CEM دارای محیط عالی R & D، انواع تجهیزات پژوهشی با تکنولوژی پیشرفته و گروه تحقیق و توسعه درجه اول است که این شرکت را قادر می سازد به طور مداوم محصول جدیدی را برای مشتریان و بازار معرفی کند. توانایی عالی تحقیق و توسعه کیفیت محصولات با کیفیت بالا را تضمین می کند و CEM را به سمت جلو حرکت می دهد.

ضخامت سنج رنگ DT-157
ضخامت سنج رنگ DT-157

پر فروش ترین محصول این شرکت ضخامت سنج های رنگ میباشد که در دو مدل DT-156H و DT-157 ارائه میشود ضخامت سنج رنگ مدل DT-157 ساخت CEM جهت اندازه گیری ضخامت پوشش رنگ از  دو روش  القای الکتریکی و جریان گردابی برای اندازه گیری ضخامت رنگ استفاده می کند که این روشها به صورت اتوماتیک توسط دستگاه انتخاب می شوند.این دستگاه رنگ سنج مدل DT-157 توانایی اندازه گیری ضخامت رنگ بر روی مواد آهنی و مواد غیر آهنی را دارا می باشد.
رنج اندازه گیری ضخامت رنگ  در رنگ سنج مدل DT-157 در حدود 0 تا 2000 میکرو متر می باشد.این دستگاه دارای قابلیت نمایش مقادیر MAX/MIN/AVG/NO  می باشد.دستگاه رنگ سنج مدل DT-157 دارای دو مد عملکرد DIRECT و GROUP می باشد که در حالت DIRECT توانایی ذخیره کردن 2000 مقدار اندازه گیری شده و در حالت GROUP توانایی اندازه گیری 50 مقدار اندازه گیری شده را دارا می باشد.این دستگاه دارای رابط USB جهت اتصال به کامپیوتر می باشد و دارای آلارمهای مقادیر کم و زیاد و نشانگرخطا  و بولوتوث می باشد.

ضخامت سنج دیجیتال رنگ DT-156H
ضخامت سنج دیجیتال رنگ DT-156H

مدل دیگر دستگاه ضخامت سنج DT-156 H میباشد که با قیمت مناسب تر به بازار ارائه شد .

ضخامت سنج رنگ مدل DT-156 H ساخت CEM  جهت اندازه گیری ضخامت پوشش رنگ از  دو روش  القای الکتریکی و جریان گردابی برای اندازه گیری ضخامت رنگ استفاده می کند که این روشها به صورت اتوماتیک توسط دستگاه انتخاب می شوند.این دستگاه ضخامت سنج رنگ مدل DT-156 H توانایی اندازه گیری ضخامت رنگ بر روی مواد آهنی و مواد غیر آهنی را دارا می باشد.
رنج اندازه گیری ضخامت رنگ  در ضخامت سنج رنگ مدل  DT-156 H در حدود 0 تا 1350 میکرو متر می باشد.این مدل  از ضخامت سنج رنگ قابلیت نمایش باتری در چهار خط را داشته  و توانایی نمایش خطا را دارد.صفحه نمایش مدل DT-156 H قادر به تنظیم نور در 8 سطح می باشد.
ضخامت سنج رنگ DT-156 H دارای دقت استاندارد بوده و مجهز به دو باتریAAA ،جعبه قابل حمل، کابل USB ، نرم افزار کالیبراسیون برای فلزات آهن، آلمینیوم می باشد.

 

نظرات (1)

محمدی

باعرض سلام وخسته نباشید.من یک عدد دستگاه ضخامت سنج CEM DT-157دارم که چند روزی هست صفحش روشن میشه ولی فقط err4 و err5رو میزنه بعضی وقتا هم فقط رو err5ثابت میمونه.من چیکار باید بکنم .من تو استان اردبیل هستم راهنمایی کنین ممنون میشم